- Edukacja
- Nowoczesne Meble do Przedszkola
- Pomoce Edukacyjne
- Place zabaw
- Kuchnie i akcesoria
- Pojazdy dla dzieci
- Animacja
- Domki ogrodowe
- Zjeżdżalnie, huśtawki
- Domki, lalki, wózki
- Zabawki ogrodowe
- Klocki do budowania
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Warsztat, sklep
- Salon piękności
- Gry, zabawy, muzyka, gimnastyka
- Producenci
- Zabawki na prezent
- Blog
- Zabawki Rozwojowe i Edukacyjne
- Zabawki na każdą kieszeń
-
Edukacja
-
Nowoczesne Meble do Przedszkola
-
Pomoce Edukacyjne
-
Place zabaw
-
Kuchnie i akcesoria
-
Pojazdy dla dzieci
-
Animacja
-
Domki ogrodowe
-
Zjeżdżalnie, huśtawki
-
Domki, lalki, wózki
-
Zabawki ogrodowe
-
Klocki do budowania
-
Zabawki
- Dla najmłodszych
-
Warsztat, sklep
-
Salon piękności
-
Gry, zabawy, muzyka, gimnastyka
-
Producenci
-
Zabawki na prezent
- Blog
-
Zabawki Rozwojowe i Edukacyjne
-
Zabawki na każdą kieszeń
-
Reklamacje w internetowym sklepie ZabawkiZosi
REKLAMACJA PRODUKTU
Podczas odbioru przesyłki od spedycji prosimy o dokładne sprawdzenie , czy przesyłka jest w nienaruszonym stanie. Nie posiada wad które mogły wystąpić podczas transportu. Jeżeli wady takie wystąpią prosimy o spisanie protokołu oraz o kontakt z nami pod numerem telefonu 606-512-783
- Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
- Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
- zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zabawkizosi@onet.pl
- w powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
- dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,
- w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
- w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
- w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
- odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.