- Edukacja
-
Przedszkole
- Zabawki montessori
- tablice ścienne i wolnostojące
- wyposażenie sal dydaktycznych
- Zabawki STEM
- klocki puzzle układanki
- Tablice STEM
- Stoły STEM
- Zestaw Mebli do Przedszkola
- Meble do szatni w Przedszkolu
- kostki edukacyjne
- poduszki edukacyjne
- klocki memory
- poduszki DOMINO
- maty animacyjne
- spadochrony animacyjne
- chusty animacyjne
- chusty edukacyjne
- węże spacerowe
- Edukacyjne place zabaw
- Plastikowe place zabaw
- Plac zabaw z huśtawką i zjeżdżalnią
- Place zabaw modułowe
- Tunele na place zabaw
- Nowoczesne Meble do Przedszkola
- Pomoce Edukacyjne
- Place zabaw
- Kuchnie i akcesoria
- TREFL
- Pojazdy dla dzieci
- Animacja
- Domki ogrodowe
- Zjeżdżalnie, huśtawki
- Domki, lalki, wózki
- Zabawki ogrodowe
- Klocki do budowania
- Zabawki
- Dla najmłodszych
- Warsztat, sklep
- Salon piękności
- Gry, zabawy, muzyka, gimnastyka
- Zabawki na prezent
- Zabawki na każdą kieszeń
- Blog
- Producenci
-
Edukacja
-
Przedszkole
-
Nowoczesne Meble do Przedszkola
-
Pomoce Edukacyjne
-
Place zabaw
-
Kuchnie i akcesoria
-
TREFL
-
Pojazdy dla dzieci
-
Animacja
-
Domki ogrodowe
-
Zjeżdżalnie, huśtawki
-
Domki, lalki, wózki
-
Zabawki ogrodowe
-
Klocki do budowania
-
Zabawki
- Dla najmłodszych
-
Warsztat, sklep
-
Salon piękności
-
Gry, zabawy, muzyka, gimnastyka
-
Zabawki na prezent
-
Zabawki na każdą kieszeń
- Blog
-
Producenci
-
Gra dla dzieci rodzinna Kalambury junior 300 haseł 4+ Trefl 01913
- Kurier DHL 0
- DPD PUNKT PICKUP 9.9
- PACZKOMAT INPOST 9.9
Gra towarzyska dla dzieci rodzinna Kalambury junior 4+
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior.
Setki obrazków i jeszcze więcej pomysłów na ich pokazanie. Wyciągnij kartę i przedstaw ją bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Ile haseł uda Ci się pokazał w 2 minuty? A ile odgadnie Twoja drużyna?
Producent: Trefl
Wiek: 4+
Wymiary opakowania: 26 x 14 x 10 cm
Ilość graczy: 6+
Czas rozgrywki: 30-60 min
Certyfikat: CE
Gra kalambury junior zawiera aż 300 haseł obrazkowych!
CEL GRY
- Waszym zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów. Każde odgadnięte hasło to punkt dla Waszej drużyny!
PRZYGOTOWANIE GRY
- Podzielcie się na co najmniej 2 drużyny. Ze względu na dynamikę gry polecamy, aby w zabawie brały udział maksymalnie 4 drużyny.
- Każda drużyna musi liczyć co najmniej 2 graczy. W losowy sposób ustalcie kolejność Waszych drużyn.
ROZGRYWKA
- Pierwsza drużyna kładzie obok klepsydry żeton z numerem rundy.
- Jedna osoba z drużyny jest pokazującym, reszta drużyny zgaduje. Co rundę każda drużyna zmienia swojego pokazującego.
- Pokazujący bierze pierwszą kartę z podajnika i odwraca klepsydrę. Macie dwie minuty, by odgadnąć jak najwięcej haseł!
- Pokazujący nie może wydawać żadnych dźwięków! Gdy drużyna odgadnie pokazywane hasło, pokazujący zatrzymuje kartę jako punkt i bierze następną kartę. Jeśli drużyna nie może odgadnąć albo pokazujący nie wie, jak pokazać hasło, odkłada kartę na koniec do podajnika i bierze następną kartę.
- Po upływie czasu nie może już pokazywać i zgadywać nowych haseł! Pokazujący wraca do swojej drużyny ze zdobytymi kartami, a swoją turę rozpoczyna następna drużyna.
ZAKOŃCZENIE
- Gra kończy się, gry pierwsza drużyna nie będzie mogła dołożyć kolejnego żetonu z numerem rundy, Oznacza to, że wszystkie drużyny rozegrały co najmniej 5 rund. Grę wygrywa drużyna, która zdobyła najwięcej punktów. Jeśli dwie lub więcej drużyn mają największa liczbę punktów, wygrywa drużyna, której pozostało najwięcej kart specjalnych.
Zawartość gry:
- 150 dwustronnie ilustrowanych kart z hasłami
- 18 kart specjalnych
- podajnik na karty
- 5 żetonów rund
- klepsydra
- instrukcja
Te emocjonująca rozgrywka pomoże przyczynić się do rozwoju zdolności manualnych, logicznego myślenia oraz stwarzająca warunki do niezwykłej towarzyskiej zabawy, która pochłonie całą rodzinę.
Zabawka zapakowana w ładne, kolorowe pudełko.
Idealnie nadaje sięna prezent.
-
Nasze propozycje