ZabawkiZosi – radość dla maluchów, spokój dla rodziców! 💖

Gra dla dzieci rodzinna Kalambury junior 300 haseł 4+ Trefl 01913

Symbol: 01913
Dostępność: 2 szt.
44.00
szt.
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • Kurier DHL 0
  • DPD PUNKT PICKUP 9.9
  • PACZKOMAT INPOST 9.9
EAN:
5900511019131

Gra towarzyska dla dzieci rodzinna Kalambury junior 4+

Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior.

Setki obrazków i jeszcze więcej pomysłów na ich pokazanie. Wyciągnij kartę i przedstaw ją bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Ile haseł uda Ci się pokazał w 2 minuty? A ile odgadnie Twoja drużyna?

Producent: Trefl

Wiek: 4+

Wymiary opakowania: 26 x 14 x 10 cm

Ilość graczy: 6+

Czas rozgrywki: 30-60 min

Certyfikat: CE

Gra kalambury junior zawiera aż 300 haseł obrazkowych!

CEL GRY

  • Waszym zadaniem jest zdobycie jak największej liczby punktów. Każde odgadnięte hasło to punkt dla Waszej drużyny!

PRZYGOTOWANIE GRY

  • Podzielcie się na co najmniej 2 drużyny. Ze względu na dynamikę gry polecamy, aby w zabawie brały udział maksymalnie 4 drużyny.
  • Każda drużyna musi liczyć co najmniej 2 graczy. W losowy sposób ustalcie kolejność Waszych drużyn.

ROZGRYWKA

  • Pierwsza drużyna kładzie obok klepsydry żeton z numerem rundy.
  • Jedna osoba z drużyny jest pokazującym, reszta drużyny zgaduje. Co rundę każda drużyna zmienia swojego pokazującego.
  • Pokazujący bierze pierwszą kartę z podajnika i odwraca klepsydrę. Macie dwie minuty, by odgadnąć jak najwięcej haseł!
  • Pokazujący nie może wydawać żadnych dźwięków! Gdy drużyna odgadnie pokazywane hasło, pokazujący zatrzymuje kartę jako punkt i bierze następną kartę. Jeśli drużyna nie może odgadnąć albo pokazujący nie wie, jak pokazać hasło, odkłada kartę na koniec do podajnika i bierze następną kartę.
  • Po upływie czasu nie może już pokazywać i zgadywać nowych haseł! Pokazujący wraca do swojej drużyny ze zdobytymi kartami, a swoją turę rozpoczyna następna drużyna.

ZAKOŃCZENIE

  • Gra kończy się, gry pierwsza drużyna nie będzie mogła dołożyć kolejnego żetonu z numerem rundy, Oznacza to, że wszystkie drużyny rozegrały co najmniej 5 rund. Grę wygrywa drużyna, która zdobyła najwięcej punktów. Jeśli dwie lub więcej drużyn mają największa liczbę punktów, wygrywa drużyna, której pozostało najwięcej kart specjalnych.

Zawartość gry:

  • 150 dwustronnie ilustrowanych kart z hasłami
  • 18 kart specjalnych
  • podajnik na karty
  • 5 żetonów rund
  • klepsydra
  • instrukcja

Te emocjonująca rozgrywka pomoże przyczynić się do rozwoju zdolności manualnych, logicznego myślenia oraz stwarzająca warunki do niezwykłej towarzyskiej zabawy, która pochłonie całą rodzinę.

Zabawka zapakowana w ładne, kolorowe pudełko.

Idealnie nadaje sięna prezent.

Parametry:
Materiał:
karton
Typ:
Podstawa
Wiek dziecka:
4 lata +
Producent:
Trefl
Kod_producenta:
01913
EAN:
5900511019131
Stan:
Nowy
Stan opakowania:
oryginalne
Kod producenta:
01913
Nazwa:
Kalambury Junior
Wysokość produktu:
26
Szerokość produktu:
14
Głębokość produktu:
10
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym:
0.54
Maksymalna liczba graczy:
4
Wydawca:
Trefl
Język instrukcji:
polska
Czas rozgrywki:
Do 1 godziny
Wiek gracza:
12-14 lat, 15-18 lat, 3-4 lata, 5-7 lat, 8-11 lat
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: