brak towaru

Klocki Meli Maxi Constructor Edu 350 el.

Symbol: ME-0087BX

Zestaw edukacyjny Meli Maxi Constructor wzbogacony o nowe elementy takie jak koła, osie i sześcioboki ma na celu wprowadzić małego budowniczego w świat przestrzennych figur. Zestaw klocków w podstawowych kolorach został zapakowany w plastikowy pojemnik.

Dostępność: Brak towaru
461.00
szt.
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.9
  • Kurier DHL 9.9
EAN:
5902431290904
Czym wyróżnia się seria klocków Meli Maxi Constructor? Zestaw został stworzony dla najmniejszych i jest w zupełności bezpieczny w zabawie. Najwyższa jakość wykonania to ewidentne zalety nowej serii klocków Meli Maxi. Najmniejszy element z zestawu o wielkości 4,2 cm niweluje możliwość połknięcia. Zestaw edukacyjny zawiera aż 400 elementów i ma na celu wprowadzić małego budowniczego w świat przestrzennych figur. Klocki Meli Maxi Constructor pomagają w rozwijaniu wyobraźni przestrzennej i kreatywności. Zawarte w zestawie koła, osie i sześcioboki dają dziecku nieskończenie wiele możliwości tworzenia.  
Dobra zabawa łączy się z elementami edukacyjnymi - rozpoznawanie kolorów, grupowanie czy też liczenie to elementy, które mogą rozwijać poprzez zabawę klockami Meli Maxi Constructor. Rozwijanie zdolności manualnych oraz koordynacji jest bardzo ważne - tym samym tego typu klocki będą dobrym uzupełnieniem standardowych metod nauczania. 
Zestaw Meli Maxi Constructor Edu 400 elementów w podstawowych kolorach, będzie fantastycznym pomysłem na prezent zarówno dla chłopca, jak i dziewczynki. 

 
UWAGA: Kolory klocków w zestawach mogą różnić się od przedstawionych na instrukcjach i zdjęciach.
Zdjęcia poglądowe zawierając modele z różnych zestawów klocków.
Parametry:
Waga gabarytowa w gramach:
2470
Gwarancja:
24
Wielkość elementów:
4,2 - 13,5 cm
Zalecany wiek dziecka:
3+
Ilość elementów:
350
Ilość instrukcji:
1
Wielkość opakowania:
37 x 14 x 25H
Waga z opakowaniem:
4,1 kg
Wysyłka:
do godz. 13
Długość w cm:
38
Wysokość w cm:
26
Szerokość w cm:
15
Tłumaczenia:
eng
Woreczek:
312
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: