Klocki Meli Maxi Pink Travel Box 110 el.

Symbol: ME-0071BX

Klocki Meli Maxi Pink nowe większe klocki konstrukcyjne w kolorach pastelowych. Klocki o wielkości 4,2 x 4,2 cm są łatwiejsze w układaniu przez młodsze dzieci. Kolorowe instrukcje dołączone są do zestawu. Ciekawy pomysł na prezent. Pudełeczko plastikowe.

Dostępność: 5 szt.
190.00
szt.
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • Kurier DHL 0
  • DPD PUNKT PICKUP 9.9
  • PACZKOMAT INPOST 9.9
EAN:
5902431290751
Klocki konstrukcyjne Meli Maxi Pink ze względu na swoje kolory, pewnie o wiele bardziej przypadną do gustu dziewczynkom, niż chłopcom. Dominują w nich takie barwy jak żółć, biel, różowy i fioletowy. Można z nich tworzyć między innymi ciekawe budowle oraz zwierzątka. Na pewno dziewczynkę ucieszy samodzielnie stworzony przez nią konik lub kaczuszka, a to tylko pierwsze nasuwające się pomysły. W zestawie znajduje się aż 110 elementów, które pozwalają na budowanie z nich zarówno przestrzennych jak i płaskich budowli. Każdy element w klockach konstrukcyjnych Meli Maxi Pink swoim wyglądem przypomina puzzle. Wszystkie elementy w opakowaniu mają taką samą wielkość, co znacznie ułatwia budowanie.
Klocki dla najmłodszych dzieciaków. 
Zestaw zawiera duże klocki plastikowe, którymi mogą bawić się dzieci powyżej 1 roku życia. Już samo ich opakowanie, które jest niezwykle kolorowe, zachęca do zapoznania się z jego zawartością. Jest również możliwość zamówienia woreczka na klocki oraz opakowania prezentowego. 
UWAGA: Kolory klocków w zestawach mogą różnić się od przedstawionych na instrukcjach i zdjęciach.
Zdjęcia poglądowe zawierając modele z różnych zestawów klocków.
Parametry:
Waga gabarytowa w gramach:
945
Gwarancja:
24
Wielkość elementów:
4,2 cm
Zalecany wiek dziecka:
2+
Ilość elementów:
110
Ilość instrukcji:
1
Wielkość opakowania:
20 x 18 x 14H
Waga z opakowaniem:
1,1 kg
Prezentacja 3D:
https://orbitvu.co/share/jVRPrnUzhqWWt6JWTMR5Xe/3860846/360/
Wysyłka:
do godz. 13
Długość w cm:
18
Wysokość w cm:
21
Szerokość w cm:
15
Woreczek:
312
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: