MASTERKIDZ Zestaw Cyferek i Znaków do Nauki Liczenia i Matematyki do Paneli Ściennych STEM 82 el.

Symbol: ME30429
Dostępność: Mała dostępność
234.00
szt.
Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
9.9
  • DPD PUNKT PICKUP 9.9
  • PACZKOMAT INPOST 9.9
  • Kurier DHL 9.99
EAN:
6955920030429

Zestaw Cyferek 82 Elementów Do Nauki Liczenia to komplet, który jest doskonałym narzędziem do nauki matematyki dla dzieci. Zawiera 40 cyfr oraz symbole działań matematycznych i równania, co umożliwia tworzenie prostych działań arytmetycznych. Elementy zestawu są odpowiednio duże, co sprawia, że łatwo je trzymać i dopasowywać, a ich fioletowy kolor przyciąga uwagę. Zestaw doskonale pasuje do ścianek STEM. Pomaga w nauce liczenia, rozumienia liczb i wykonywania podstawowych  działań matematycznych, takich jak dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie. To świetne narzędzie do wspierania rozwoju umiejętności matematycznych u młodych uczniów.

Charakterystyka:

  • - Elementy są odpowiedniej wielkości dla małych rączek i pasują do każdej ściany STEM lub powierzchni STEM.
  • -  Idealny jako środek wzmacniający liczenie, liczby o podstawie 10,
  • - Idealny do wykorzystania w prostych działaniach na liczbach - mnożenie, dzielenie, dodawanie i odejmowanie.

Zestaw zawiera:

  • - 40 liczb (4 komplety od 0 do 9)
  • - 4 komplety symboli działania (+, -, x i /)
  • - 8 x symbol równości (=)
  • - 6 tabliczek
  • - 12 śrubek

Uwaga! Jest to zestaw akcesoriów do tablic czy stołów. Zaprezentowane tablice czy stoły na zdjęciach poglądowych są dostępne do zakupu osobno.

Zestaw pasuje do tablic takich jak: ME25111; ME15365; ME11343.

Parametry:
Płeć:
chłopiec/dziewczynka
Wiek:
od 3 lat
Kraj produkcji:
Chiny

Dane producenta

Carpenters Manufactory Limited
Huang Jin Ji Industrial zone, Shang Jie Village, Qi Shi Town, Dong Guan City, Guang Dong Province
Dong Guan City, Guang Dong Province
China

mkt8@masterkidz.com

Osoba odpowiedzialna

IBTK Kozicka Sp. Komandytowa
ul. Południowa 29A
05-540 Jeziórko
Poland

ibtk@ibtk.pl

Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: